قديم 02-12-2012, 06:11 PM
الصورة الرمزية svneleven
svneleven svneleven غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس قوي و الات كهربيه
هواياتي: السيارات و الكمبيوتر

svneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond repute
افتراضي بعت الجيتز للأسف

بعت عربيتي الجيتز للأسف و طبعا بعتها عشان السبب المعتاد اني محتاج فلوس.
المهم خلصت مع الراجل و موصلني لبيتي عشان ما اركبش مواصلات و انا معايا الفلوس و حدثت الفاجعة. العربية مش عايزة تجيب أي نقلات. المهم طلعت طقم الدبرياج. أخذتها علي الميكانيكي و غيرتها ووعدت الراجل اني هتحمل كل التكاليف مع اني و الله يعلم لم أكن أعرف ان بها اي شيئ.
المفاجئة اني بعد ما غيرت الطقم بتاع الدبرياج و شوقت العربية حسيت اني اول مرة أسوقها. ايه الجري الغبي ده؟ العربية ديه كنت بطير بيها و علمت علي عربيات ما حدش يتخيلها لكن اكتشفت ان انا كنت بسوق العربية بنص امكانياتها فقط. المهم ربنا يبارك لصاحبها فيها و نصيحة لكل أصحاب العربية ديه لو بعتها مش هتركب حاجة زيها بس أنا كنت مضطر للأسف.