قديم 28-08-2012, 11:46 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مطب جرين بلازا .......... العربيات بتطير

الحمد لله جالى الاستاذ borio1704 و ساعدنى جزاه الله خيرا و الحمد لله الحمد لله الموضوع فشل
انا ابتديت الساعة 2 و فعلا خففت الجالون بتاع اللاكيه الاصفر بتينر كتير و دهنت تقريبا نص المطب و الاستاذ borio1704 راح لجرين بلازا و جاب جركينيت استخدمناهم مع مثلثين عاكسين لتحويل العربيات عن النص المدهون + وقفتنا احنا الاتنين لغاية الفجر عشان نضمن ان البوية بقدر الامكان تنشف
طبعا الفجر لما اذن اتضطريت الم الحاجة و امشى و الحمد لله دلوقتى ببص من الشباك معدتش فى و لا نقطة صفراء باينة الحمد لله ههههههههه هههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههه ( لا و قال ايه كنت ناوى اكمل النص التانى النهارده هههههههههه)
بس اللى استفدناه من وقفتنا ان انقذنا عربيات كتير
الحل و الله اعلم فى يافطة فسفورى معرفش حتتكلف كام و تتعمل فين بس انا مستعد اساهم فى تكلفتها دا اللى اقدر اعمله
بس بجد يا جماعة خدوا بالكم لان المطب مدمر
امبارح و احنا واقفين جه اتنين بيسابقوا بعض واحد اكتافيا تقريبا كان على اليمين كل المطب و كان العربية اتفشفشت و النترا 2012 كان على الشمال ناحية الحتة اللى دهناها فشاف الجراكن و المثلثات و فرمل جامد و خبطهم طيرهم بس كان هدى خالص و مكنش شايف المطب فالحمد لله خده بشويش

اللى بياخد المطب غالبا عربيته بتبوظ جامد

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا