قديم 09-03-2011, 11:26 AM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ممكن سؤال صغير

دايما بتحرجنى بكرم اخلاقك يا سعادة البيه
ومشكووووووووور كتييييييير خاااااااااااااالص على اجتهادك معانا
بس الصورة دى مش لـ لوحة بيان ax واعتقد انها شرح عام لاى لمبات تحذيرية فى اللوحة
لكن حضرتك واخد بالك من شكل العداد اللى فوق فى المشاركة 2 على الرغم ان اللوحة مطفية تماما الا ان شكل اللمبة باين على خلاف اللى عندى ضلمة كحل وده اللى مش مخلينى عارف ايه اللى عندى اصلا غير الاساسيات
واحب اضيف الاتى :
اللوحة دى شبة اللى عندى بس الموديل مختلف وده اللى انا محتاجه حاجة زى كده للموديل بتاعى لان حتى الصورة دى من كتالوج لغتة عاملة زى اليوغسلافى كده ومش قادر اجمع الشرح

وده العداد عندى بالنهار ومش باين منه اى حاجة لكن طبعا الاشارات باينة لانها محفورة

دى الاشارات يمين وشمال وطبعا الانتظار مع النور الصغير لوحده (امال العداد هنور ازاى؟؟؟) ممكن ينور من غير النور الصغير ازاى ؟؟
بس تكون موجود معايا عشان ينور بوجودك هههههههههه(فكاهه)

وده الكونتاكت بطاريو ودينامو وبرضة النور الصغير

وده النور العالى والواطى والصغير يالترتيب كده من اليمين للشمال

واعرف لمبة احتياطى البنزين الصفراء ولمبة الحرارة العالية الحمراء غير كده مش شايف اى حاجة وكنت مرة لاحظت زرار صغير تحت فرامل اليد فقولت يا واد ايمن باين علية متوصل بلمبة فى اللوحة عشان تنور لما فرامل اليد تترفع وتنبهنى قبل ما امشى (مش كده) بس مش شايف اللمبة ولا عارف مكانها ولا شكلها لانها مش متوصلة
وقيس على كده بقى كل حاجة المفروض انها موجودة بس انا ما اعرفهاش
اتمنى اكون وصلت لحضرتك القصد والمعنى
ومشكووووووور تانى