قديم 05-03-2009, 12:27 PM
الصورة الرمزية mtema99
mtema99 mtema99 غير متواجد حالياً
من انا؟: history manic person
هواياتي: Science-Automobiles&Social Studies

mtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مغريه ... ولكنها خضراء ...انفينيتي إسينس الهجينه ... الرائعه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة horas3000 مشاهدة المشاركة

عارف العربية دي و شفتها في الحقيقة كمان لما جابوها في معرض الكويت الدولي و تويوتا عملت احسن و اجمل منها بمراحل بس عمرهم ما شافوا طريقهم للانتاج التجاري و غالبا مش هيحصل لكن الانفينيتي دي انا متوقع نشوفها قريب كموديل جديد لل G37. و علي فكرة انا معنديش اي تحامل علي تويوتا انا كان عندي كورولا 2002 و كانت زي الفل بس اللي مش عاجبني انهم بقوا يستهبلو في التصاميم الجديدة بحجة الاعتمادية و ده مش كويس و المشكلة انهم دخلو علي لكزس كمان و ده اللي قاهرني ال RX الجديدة مش معقول اللي عملوه فيها حولوا اجمل عربية عندهم لكائن غريب و بقت شبه المازدا من وره و المشكلة انها ابتدت تنتشر في الشوارع كمان. هيحصل اية لو جابوا مصمم حلو و نزلوا كام موديل مالوش حل (زي كيا مثلا) تخيل معايا الزيادة في المبيعات. هو ده اصدي بخلي تويوتا تتعلم
انا معاك فده اه

بس كل العربيات اللي انت شايفها حتى الافنسيس اللي لسه نازله السنه دي في اوروبا هتتغير في معاد اقصاه 2015

my best words:
1)ωнαт ∂σєѕη'т кιℓℓѕ уσυ мαкєѕ уσυ ѕтяσηgєя-
2)ιт'ѕ ησт нσω мαηу тιмєѕ уσυ ∂σωη'ѕ вυт нσω мυ¢н уσυ єαяη ƒяσм уσυя ∂σωη'ѕ