قديم 11-10-2009, 07:40 PM
الصورة الرمزية ابراهيم داود
ابراهيم داود ابراهيم داود غير متواجد حالياً

ابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشاكل وشكاوى ضد مصر للتامين

اخوانى الافاضل/ اعضاء واداره
الحمد لله رب العالمين على السراء والضراء
تجربه مره جدا جدا ربنا ميوريها لكم جميعا دوامه والواحد دخل فيها احيانا احس بالياس كل تفكيرى اصبح فيها عدم حركه وعدم عمل وعدم نوم
انا عندى اسئله كتيره جدا بتكون فى زهنى دائما ممكن تشركونى فيها
1- فيه انسان فى الدنيا ممكن يضحى بنفسه وروحه او عاوز يموت تحت ترلا نقل تقيل علشان كده هيضحى بالعربيه الى شريها بالتقسيط ومئمن عليها
2-الحادث ده مش قضاء الله وقدره واحنا مؤمنين بقدر الله خيره وشره
3-شركه مصر للتامين شركه كبيره ومعروفه وانا اتعاملت معاها كتير جدا ممكن تقصر مع عميل مع انى متاكد ومقتنع غير كده خالص
4-الخبير مبيعتمدش ليه العربيه تصليح كلى يا اما هلا كلى وينهى الامر ممكن علشان ده تانى شهر بعد اصدار الوثيقه والمده لما تطول افضل لهم
5-الفتره الى العربيه فيها داخل التوكيل لها مصاريف واتعمل مقايسه وبعدها مقايسه واكيد مقايسه ثالثه ووالله اعلم المهم بتكون على حساب مين انا ولا التامين ولو على حسابى انا زنبى فيها ايه
6-انا دفعت القسط وانا بكامل رضايا وده حقهم عليا ليه لو ليا تطلع عنيا
ربنا يكفينا واياكم شر الطريق امين يارب العالمين