قديم 08-04-2015, 11:07 AM
abomazen9090 abomazen9090 غير متواجد حالياً

abomazen9090 is on a distinguished road
مشكلة نصائح لو نازل سوق مدينة نصر لشراء سيارة ادخل هنا

كتير مننا علشان ينزل السوق ويشتري سياره لازم ياخد معاه سمكري او ميكانيكي او سمسار او تاجر علشات يتفرجله على العربية ويتأكد له ان العربية سليمة وتستاهل الفلوس اللى بتندفع فيها لكن اوقات كتير الراجل اللى انت واخده معاك دا بيبقا عايز يخلص ويشتري علشان ياخد العمولة وخلاص واوقات كتير كما ممكن يمدحلك في عربية وهيا متستهلشي علشان تشتري وتخلصه لانه تعب من اللف في الشمس واوقات كتير ممكن متلاقيش طلبك وترجع من غير ما تشتري وطبعا لازم تدفع عمولة الراجل دا لأنه سايب بيته واشغاله ومتفرغ ليك وطبعا كل دا بخساره عليك طب ايه الحل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الحل انك تكلمنا واحنا هنساعدك وكمان بدون منخسرك فلوسك او نكلفك طب ليه تكلمنا احنا بالذات وهنختلف عن غيرنا في ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اقولك أنا ......... أولا لأننا متواجدون بصفة مستمره في السوق ......... يعني كدا كدا موجدين ........ ثانيا لأننا بنلف السوق كله وبندورلك على طلبك قبل ما حضرتك تيجي وممكن نلف معاك لو انت عايز تلف بنفسك ....... ثالثا .بنقولك تقرير مفصل ععن العربية وتساوي كام على حالتها دي وبنسيبلك انت القرار اذا كنت تشتري ولا لا ........... رابعا التعامل بيكون بما يرضي الله يعني لا نبيعك ولانغشك ......... خامسا إننا مش هنكلفك ....... سادسا هتضمن انك تحط فلوسك في حاجة تستاهل وحجات تانية كتير هتكتشفها بتفسك فقط كلمنا وبلغنا بطلبك 01112806536