الموضوع: كتالوج ميجان 2
قديم 01-02-2009, 03:39 PM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز كتالوج ميجان 2

صديقي اللدود tronky الكلام ده مش مظبوط وأسمح لي اوضحلك والزملاء ما يحتاج تصحيح في كلامك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tronky مشاهدة المشاركة

المهم النتشة اللى فى الفتيس دى عادية متقلقش منها أن شاء الله......وده بيرجع لطبيعة الفتيس الستيبترونيك
لا النتشه إللي في الفتيس دي مش عاديه ولا حاجه ولا علاقة لها بطبيعة الفتيس الستبرونيك أبدا وهاقولك أنا بقول كده ليه حالا

عموماً هما كانوا بيعملوا update لل software بتاع الفتيس فى التوكيل ببلاش ب software بيقلل النتشة شوية بس مكنش بيلغيها خالص
أنا عملت الكلام ده قبل كده والنتشه ما رحتش وأتهايقللي أنها خفت لكنها برضه مارحتش والسوفت وير طلع مالوش دعوه بموضوع النتشه دي خالص
وهاقولك حلها أيه دلوقتي

..........ممكن و أنت بتعمل صيانة تسألهم ال Software version بتاع الفتيس عندك هى القديمة ولا الجديدة..............لو القديمة ممكن تطلب يعملولك upgrade بس مش عارف لسه ببلاش ولا لأ
ولو الجديدة يبقى ليس فى الأمكان أحسن مما كان..
هوه ده إللي بقلوه "ليس في الأمكان احسن مما كان" ههههههههه
بقى ياربي الناس تدفع في عربيه 160 ألف جنيه ويتقاللهم "ليس في الأمكان أحسن مما كان "؟

....أستمتع بعربيتك و متخليش كلام الناس ( اللى معظمهم مركبوش ميجان أصلاً ) ينسيك فرحتك بالعربية و يقلل من أستمتاعك بيها.
أستمتع بعربيتك يا meso76 وخليك مستعد دايما لاي مشكلة تقابلك عشان ماتتضايقش بعد كده
وبالنسبة لمشكلة الفتيس هاقولك الحل إللي أنا عملته
وإللي من بعدها الفتيس بقى زي الفـُل

أنا طبعا كل مره كنت اروح فيها وأشتكي من العضة او النتشة غللي مخلاياني حاسس أني راكب عربية صيني (والله الصيني مابتعملش كده) المهم كل مرة يكون عندي عطل في حاجه واروح أصلحة أقول لهم على النتشة أو الرجة دي يقولولي هانغير سوفت وير هانغير زيت الفتيس هانغير 2 حساس أساميهم عندي في الفواتير هابقى اجيبهملك يقولولي معرفش ايه وايه ....
أخر مرة وديت العربيه ورفضت أستلمها إلا لما يحلو المشكلة دي نهائي إن شالله يغيروا الفتيس كله وزرجنت زرجنه مايعلم بيها إلا ربنا
وفعلا استجابوا وأحتجزوا العربية عندهم لمدة أسبوع كامل وكل يوم بتابع معاهم بالتليفون لحد ما المهندس "كريم" أتصل بيا وقاللي إنه توصل للحل وإن العربيه ماعدش فيها النتشة دي نهائيا

وفعلا الراجل صدق فيما قال والعربية دلوقتي زي الحرير

ولو عاوز تعرف بقى التفاصيل هابقى أقولك ......

نراكم الحلقة القادمة ptmnlo123per1127