قديم 03-03-2011, 07:14 PM
الصورة الرمزية khaled al sharif
khaled al sharif khaled al sharif غير متواجد حالياً
من انا؟: عابر سبيل في الدنيا شوية أكعبل فيها وشوية أكعبلها
التخصص العملى: دبلومة إدارة مالية و بكارليوس محاسبة
هواياتي: السباحة وصيد السمك والقراءة ورياضة المشي

khaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond repute
رأى شكرا سبير كار شكرا أستاذ أمير

كنت من فترة متخوف من تركيب جهاز إنذار علي عربيتي النيو سيراتو لعدد من الأسباب
أولها العربية خليجي ملهاش ضمان والثاني العربية مزودة بنظام شل حركة الموتور وبالتالي مكنش فيه ضرورة والثالث كان عندنا أمان قبل ما إبن ..... الك.... العدلي يسيب البلطجية و نعاني من الإنفلات الأمني ..... بس من ساعة ما كترت سرقات السيارات .... قلت أتوكل علي الله وأركبه عند سبير كار

وفعلا الحمد لله وجدتهم عند حسن الظن بيهم والله ناس محترمة من أول عامل السويتش والبائعين لحد الأستاذ أمير ... إنسان محترم وذوق ... شكرا علي مقابلتك يا أستاذ أمير وشكرا لجميع العاملين في سبير كار فرع التجمع الخامس

إستقبلني الأستاذ أمير وعمل معايا واجب في السعر وفوقيه هدية قيمة ...
الجهاذ نوعه ... SPY TWO WAY LCD وخدته بـ 350 + 50 جنيه مصنعية + هدية قيمة
الفني إللي ركب الجهاز فاهم الحمد لله شغله ... وأنا طلبت يشغل الأوبش اللازم فقط عشان الجهاذ له مميزات كتير بس أنا مكنتش عايز لعب كتير في العربية .... الحمد لله كله تمام

كنت ناوي أصور الموضوع وأعرضه عليكم بس قعدنا أنا والأستاذ أمير نتفرج علي لقاء شفيق وعلاء الأسواني و حمدي قنديل ..... ونسيت العربية والإنذار وقاعدنا نتناقش في موضوعات الثورة .... والحقيقة الأستاذ أمير بجانب إنه فعلا مدير علاقات عامة ممتاذ ولكن أيضا مثقف ممتاذ .... ولما عرف إني من مصر موتورز إزداد ترحيبا بيا ......شكرا سبيركار شكرا أستاذ أمير