قديم 18-04-2010, 04:43 PM
الصورة الرمزية meemee
meemee meemee غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ادارية/
هواياتي: الرسم

meemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اللي معقدنا في عيشتنا سواقة الستات :)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة horas3000 مشاهدة المشاركة

يا اخت ميمي هدي نفسك
الموضوع الغرض منه الفكاهة لا اكتر و لا اقل و بعض الشباب نفسوا عن غضبهم بس

الكلام اللي انتي قلتيه الي حد ما صحيح بس مش عشان الرجالة مبتعرفش تسوق و الستات لا او العكس
الموضوع نسبة و تناسب شوفي عدد الرجاله اللي بتسوق مقارنه بعدد الستات و الارقام هتبقي معقوله
و علي فكرة في ستات بتعمل حوادث بشعة و في ستات بتتسابق و بتخمس و بتامرك كمان بس عددهم قليل
و زي ما قالك العضو Breaveheart تعالي شوفي سواقه الستات في الكويت و شوفي العربيات اللي راكبينها
بورش و فيراري و لامبورغيني و مازيراتي و هاتك يا جري و تلاقي وراها 4 5 عربيات فيها شباب كرامتهم ناقحة عليهم و عايزين يسبقوها و ياما حوادث حصلت بسبب الموضوع ده
و في برضة ستات بتعرف تسوق كويس و خبيرة في الميكانيكا كمان و بتعرف تتصرف في الاوقات الحرجة

بس برضة شئنا ام ابينا كل الدراسات بتاكد ان الرجالة بشكل عام بتتعامل في موضوع السواقة احسن من الستات
و الفكرة ان لكل قاعدة شواذ و التعميم المطلق غير صحيح

اتمني تكوني من النوع اللي بيعرف يسوق كويس و بيعرف يتصرف خصوصا لما بيتم التضييق عليكي من بعض الناس عديمي الحس
و يا ريت تقبلي كلامي بصدر رحب و مكونش زعلتك و خدي الموضوع ده بشكل فكاهي لان المواقف اللي في الفيديو فعلا كده

اه بس ده دلع منش سواقة ولا ناس بتسوق علسان ترحم من المواصلات والمعاكسات وقلة الادب اللي سببها برضه رجالة الدلع ( اللي هو كل الكلام بتاع الكويت ومش عارفة ايه ) والسواقة اللي بجد حاجة تانية انا بتكلم عت النا سالعاقلة مش المجنانين الشريحة الاكبر مش استثااءت وانا هادية جدا وبشرب عصير

meemee hamza
اللهم لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين