قديم 21-07-2009, 07:06 PM
الصورة الرمزية hamdymsr
hamdymsr hamdymsr غير متواجد حالياً

hamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حمى الكيا سيراتو الجديدة

فى البداية احب اشكر ابو نورا اللى نبهنى بالموضوع الجامد ده ... حلاوة المناقشة وجمال الكلمات رفعت الموضع فوق فى السما بصراحة الأسلوب بتاع الأخوة المشاركين يفوق الوصف ومناقشة فعالة و جميلة فعلا ... فى تعليق بسيط اللى مش عاجبنى فى الكلام كلة بداية وصف العربية على فكرة انا مش من ملاك العربية ولا لية علاقة بالكورى ولا اليابانى ولا حتى الألمانى ... عشان انا من ملاك الصينى مع الأسف ... الموضوع كلة انى كنت متابع العربية من قبل ما تنزل مصر بشهور وقريت شوية تقارير وربورتات وشوفت فيديوهات وكمان من زهق الواحد من الصينى كنت بدور على حاجة محترمة واعتمادية لحد كبير ... المهم عشان ما اطولش عليكوا ... العربية من وجهة نظرى القاصرة كويسة مش وحشة قوى زى ما اتوصفت ولا الشكل الداخلى لا ينطبق على الخارجى ولا حاجة العربية من جوة تحفة فنية معمارية سيراتوية مدوية!!!! شكل التابلوة والعددات حاجة بجد جميلة بسم الله ماشاء الله ... من الآخر احنا لغاية دلوقتى مش قادرين نتقبل فكرة ان الكورى ممكن يتفوق على اليابانى... مش عارف لية... ptmnlo123per1106
اجيب انا بقى الخلاصة ... انا اعرف ميكانيكى كان بيشتغل فى كيا ودلوقتى بيشتغل فى تويوتا وده من الناس الشاطرة اللى فاهما شغلها كويس ... كنت بتكلم معاه وبقولوة ان اليابانى اكيد احسن وكده ... والراجل اكدلى ان فعلا كيا شركة محترمة وبتنافس بجد وهو شايف ان السيراتوا مش عربية قليلة خالص بل بالعكس كمان ممكن تكون احسن من الكورولا وقالى على فكرة انا اشتغلت فى التوكيلين وفى العربيتين وعارف انا بقولك اية ...
وبكرة الأيام هتثب مين الصح ومين الغلطان بس نسيب العربية شوية فى السوق ونشوف هتعمل اية مع الناس وهيكون ادائها اخبارة اية وسمعتها اخبارها اية واللى خايف ميشتريش .. انا عن نفسى هموت واشتريها وربك يعدلها من عندهptmnlo123per122

مبروك علينا التوقيت الجديد هنغير الساعة كل 20 يوم واللى مش عاجبة يشيل حجر الساعة

مصــــــــــريـــــــــة