قديم 22-11-2012, 05:40 PM
الصورة الرمزية RAYAN
RAYAN RAYAN غير متواجد حالياً

مشرف التعديلات الشكلية
من انا؟: احمد ريان
التخصص العملى: مدير شركة اليجانس لفرش السيارات
هواياتي: الجديد من الافكار والتصميمات

RAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant future
افتراضي رد: عرض خاص من اليجانس لفرش السيارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_kamal!! مشاهدة المشاركة

طيب هو حضرتك بتشتغل في القديم ولا لا هيا بيجو 504 ..انا كونت عايز انجد و افرش الكراسى و الكنبه جلد لونين موش عايز جلد طبيعي بس عايز حاجة تكون حلوه و تستحمل و فرش الارضية بالعازل جلد و فرش التبلوه الخلفي و الامامي لو ينفع ..و تعديل و فرش فرش البيبان لونين و تعديل فرش السقف ..يعني من الآخر الصالون عايز يتشد كله يا ترى يتكلف كام ... و كمان كنت عايز أعرف كسوه جلد للطاره chevrolet aveo عربية ست الحبايب تتكلف كام
يا احمد بيه بنشتغل فى كل الموديلات بس القديم ليه معاملة خاصة بمعنى انى مش هاقدر احدد اى تكلفة غير لما اشوف حالة صالونك ايه وايه هيتغير وايه هيتصلح وايه هيفضل زى ما هو فعشان تاخد حقك عدى علينا ونختار الالوان ونشوف هتعمل ايه بالظبط واقولك على التكلفة ولو دخلت على صفحة الفيسبوك هتلاقى البوم صور لعربية بيجو 504 (الزيارة الاولى مجانا) الا لو انت مش عايزنا نتعرف على حضرتك , اما بالنسبة لعربية ست الحبايب فحقك على مش هاقدر افيدك لأنى مش باشتغل فى الطارات حاليا , تقبل التحية وشكرا على مرورك الكريم .

اليجانس لفرش السيارات
Elegance car lounge

خامات عالية الجودة وجميع الالوان

بارخص سعر فى مصر
وبضمان عامين

صفحتنا على فيسبوك
Facebook page

مواعيد العمل من ١٢ظهرا حتى ١٢ص كل ايام الاسبوع ماعدا الاحد
للاستعلام 01061203070