قديم 13-04-2011, 10:43 PM
الصورة الرمزية silentman84
silentman84 silentman84 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد فقير لله
التخصص العملى: مدرب دفاع عن النفس وتخسيس
هواياتي: رياضه - ميكانيكا - طبخ

silentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of light
Smile رد: حسبي الله و نعمل الوكيل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة phantiza مشاهدة المشاركة

انا للاسف ليا راي معارض تماما
انا مع زيادة الاسعار كمان وكمان ليييييييييييية؟
شوف حضرتك تخيل لو فعلا الاسعار نزلت وبقت في متناول كل مواطن انة يجيب العربية الي نفسة فيها
مش حنعرف نمشي حتي في الشارع من كتر العربيات المركونة علي الصفين غير العربيات الواقفة في الطريق من الزحمة
الي ممعهوش ميلزموش مبدء قديم ميزعلش حد
مع احترامى بمستوى التفكير ...نحن نريد النظر الى الامام وليس النظر تحت ارجلنا والاستمرار فى شلل التفكير كما عودنا عليه النظام السابق (انك ماتفكرش ولا تتكلم حتى)...او تعليق الحجج على الشماعه البيج سيز اقصد الفاميلى سيز كما يعلق عليه بقايا النظام الفاسد من الحزب الوطنى او اى افراد مستفاده من هذا النظام السابق ...كما رائينا حجه هولاء البقايا من ناحيه الامان فى مصر..... انى مصر مابقاش فيها امان وفيها بلطجه وحراميه ولصوص وهاربى سجون بعد ايام الثوره وغياب الشرطه....الناس دى عماله تقول ولايوم من ايامك يامبارك ..كنت معيشنا فى امان....الناس دى مع احترامى مش عايزه تفهم حاجه ..او ممكن يكونوا فاهمين وعملين نفسهم مش واخدين بالهم....هو مين اللى خرج الناس من السجون....هو مين اللى نشر البلطجيه فى الشارع ..هو مين اللى قتل المتظاهرين...النظام وبقاياه هما اللى خططوا لكده علشان يخلوا الناس تقول ولا يوم من ايامك يامخلوع كنت معيشنا فى امان ....هما ده هدفهم علشان يفشلوا الثوره مش اكتر....اما عن الحلول نتيجه نزول اسعار السيارات وفتح الجمارك والعربيات دى حتمشى فين....انا اقترحت حلول انا والاخوه اعضاء حمله الغضب...وهى اننا مش لازم نكدث نفسنا وسط البلد ماالصحراء واسعه عايزين نعمرها ونخف الضغط على وسط البلد لانى تصميم الشوارع لايصلح للسير اصلا الان (الشوارع صغيره)...كمان العربيات القديمه تتكهن يعنى يبقى اقل موديل ماشى على الارض يبقى مثلا 2005 ...واصحاب العربيات القديمه تاخد فلوس من الحكومه وتكمل وتشترى جديد....وفى افكار تانيه على الجروب ...شركونا برايكم وافكاركم ...لمستقبل مشرق ولكى يعم الخير على الجميع

لا اله الا الله محمد رسول الله
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم