قديم 15-08-2011, 11:45 AM
الصورة الرمزية citroeen
citroeen citroeen غير متواجد حالياً

citroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to behold
افتراضي رد: بريليانس جالينا السعر الجديد99900 !!

والله انا شايف ياباشا انها نجحت فعلا فى الاختبار الى انا شوفتة انا مش عارف بقى الاوروبى عمل اختبار مرة واحدة وفشل العربيية خلاص كدة و لا اية انا مش فاهم وكمان عربيية تبع شركة زى دى مش عرفة تصمم و لا تعمل معاير سليمة للعربيية اكيد فى حاجة غلط ناس عايزين يفشلهوها فى اورويا وياما حصلت فى عربييات كتير كدة غير البرلياس دة سوق كبيير واحنا منعرفش مين الناس الى بتلعب فوق احنا اخيرنا نشوف الى قدمنا انا شايف ان عربيية زى الفل و واخدة فى الاختبارات الى انا شيفها وفى 2007 الى المفروض فى ناس بتقول انها كانت ضعيفة ودلوقتى احنا 2011 يعنى اقوى من الاول والامان اعلى وكمان سعر مالوش حل عربيية فيها كل حاجة ماتور يابانى عفشة المانى وتصميم المانى وفيها كل عوامل الامان وعربيية فخمة وتصميم ممتاز وكل حاجة متوفر فيها بصراحة وشيسية بورش كمان وقطع غيار رخيصة ومتوفرة وتوكيل اكيد بدون منافس محترم عن باقى توكيلات كتير اوى ياريت الناس تقدر السعر مع السيارة مش دى حاجة ودى حاجة ياريت.......وبعد السعر المفاجاءة دة هتنافس عربييات كتير جديدة حاليا وبالذات الكيـــا والهيونداى ونيسان والبرلياس جنبهم افخم واحلى وفى فيها كل الامكانيات وتوكيل وماتور وقطع غيار وشكل وتصميبم كل دة احسن والمنافسة جامدة

My love of cars has no specific end

التعديل الأخير تم بواسطة citroeen ; 15-08-2011 الساعة 11:56 AM