قديم 11-07-2012, 06:04 PM
TOOLA TOOLA غير متواجد حالياً

TOOLA is a splendid one to beholdTOOLA is a splendid one to beholdTOOLA is a splendid one to beholdTOOLA is a splendid one to beholdTOOLA is a splendid one to beholdTOOLA is a splendid one to beholdTOOLA is a splendid one to behold
افتراضي رد: لعنة عدم ثبات السيارة (يا فرحة ما تمت مع البورا)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FlaminGo مشاهدة المشاركة

صديقى العزيز
واضح انك شخص محترم وتلقائى وانا تابعت كل البوستات بتاعت الموضوع بأهتمام والبوست اللى خنقنى هو دة اللى بعلق علية... بص يا سيدى ليك منى نصيحة.... انا زيك رب اسرة وبسافر ومعايا ابيزا المانى برضة ولكن الفرق اللى بينى وبينك انك واضح انك لسة عايش ليلة الحرق بالعربية وتقفيل العداد والجرى بمعنى ادق,,,, بص يا صاحبي الألمانى عربية وقورة وانا اعتبرها كينج الطرق المصرية مع الأحترام لللأخرين ولكن مع الألمانى وعيلة الفلوكس والأودى والسيات .. نقطة نظام
انا عاوزك تعيش العربية وتحس بيها وبطعم سواقتها وثباتها وتحس بالأمان معاها وما تقرص عليها مع اى حد... لأن الحد دة بيستفزك لأنة عارف انك راكب البريمو.. ما تسخنش وغيظ اللى بيستفزك بدلالك بعربيتك ... ويا اخى بلاش دة كلة... علشان سلامتك انت واسرتك... يا راجل حد يشد مع عيل 18.... تحياتى وعفوا للأطالة
ههههههههههههه, يا باشا الأول نورت الموضوع ,بس الفكرة ان الموضوع ده اخر كلام فيه وقف من سنتين و نصف, و سيارتى البورا الفى الموضوع, انتهت تماما بحادثة توتال لوس (بس من غير شد او سرعة زايدة, كانت على 120 او 130ك) و الحمد لله على قضائه و رحمته بخروجى منها سليم معافى الحمد لله.

و عموما بعد سنتين اهو الحمد لله اشتريت بورا تانى