قديم 20-07-2011, 12:08 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مهزلة جديدة مع الصنى تالت مرة

للاخ صاحب الموضوع

موضوع السحب الضعيف انا من رأيي انك تفتح الموتور على طريق سريع و ان شاء الله حتحس بالفرق - لازم تفتح الموتور - و جرب تركب فلتر سبور و انت بتفتح الموتور و بعدين شيله

بخصوص التكييف - انا اختي عندها لانوس 2009 و العربية كانت عاملة 11 الف كيلو معاها راح فجأة كل الاشارات و التكييف فصلوا خالص

راحت التوكيل قالولها برضه فيوزات - بس الفرق انهم غيروا فيوزات كاملة للسيارة - و المفاجأة على حسابها مش حسابهم و دفعت 120 جنيه فيوزات و 60 جنيه مصنعية مع ان العربية كانت في الضمان

ده الفرق بين نيسان مصر من ناحية و منصور شيفروليه او ابو الفتوح او غبور من ناحية تانية

وارد ان اي عربية يكون فيها عيب - لكن كيفية تعامل التوكيل و مركز الصيانة مع المعاملة هو الفرق