قديم 22-02-2011, 01:26 AM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مش عارف اسيطر عليها

متشكر يا Tom كأنك بتوصف حالتى بالضبط. اغلب الوقت ماشى على سرعة السلانسية. مع الماتركس حاسس زى ما يكون لازم أدوس على الفرامل كل شوية علشان أوقفها. مع 124 كنت مجرد ما أشيل رجلى من البنزين العربية تبطى وتوقف مكانها بعد كام ثانية طالما دايس على الدبرياج ساعتها.

أسوء لحظة لما أجى اعدى بين عربيتين وتكون المسافة بين العربيتين يدوبك تعدى الماتركس. بحس أن داخل سريع وأبقى عاوز أمشى أبطئ ولكن السرعة الأقل فى العربية هى 20 كيلوا على سرعة السلنسية..... الحقيقة عربية ممتازة وأعتقد كل العربيات الجديدة كدة يعنى يدوبك لمسة للبنزين وتجرى.

الحكاية عوزة تدريب ولما يكون الواحد واقف فى إشارة يبقى يدوس فرامل مع الدبرياج ولما يحب يتحرك يشيل رجلة من الفرامل الأول وبعدين يرفع من الدبرياج وحدة وحدة... هجرب الطريقة دى يمكن تفلح بس أكيد هستهلك الفرامل بسرعة..