قديم 16-11-2013, 11:46 AM
الصورة الرمزية Eng/salwa
Eng/salwa Eng/salwa غير متواجد حالياً

من انا؟: ام لثلاثة رجال(خالد-عمرو-طارق) و مهندسة اتصالات
التخصص العملى: تدريس كمبيوتر
هواياتي: حفظ القرآن

Eng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اتبنوني وحبوني معاكم اختكم جديدة في السواقة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام روجي مشاهدة المشاركة

الاول احلي سلام لاجدع ستات ما شاء الله بطلات
حبوني معاكم واتبنوني
حكيلكم حكايتي انا اشتريت عربية بفضل الله كيا بيكانتوا اتوماتيك ودة لية علشان حسيت نفسي بتلغبط في الغيارات ورجلي مش بتجيب الدبرياج للاخر المم قررت ع الاتوماتيك وانا كنت اتعلمت ع المانويل وسقت بيا كام مرة من 5 شهور يعني طبعا شكرا نسيت السواقة
بس بصراحة حاسة اني بخاف من السواقة وخاصة الكباري والعربيات التريلا والاتوبيسات وما شاب ببقي مطمنة طول ما حد جنبي
خايفة اسوق لوجدي اتربك ياريت حد يقلي عبارة لطيفة احطها ع الازاز الخلفي علشان السواقين يراعوني برضة
تفتكروا هنجح ولا فشل ؟ واي النصايح اللي ممكنن تفيدني اليومين دول
ا اخر سؤال العربية موديل 2007 ومتجرحة من بره شوية وطبعا مش عاوزة ارشها علشان تفضل فابريطة بس فيها حكة كبيرة وطبعا انا فرحانة بيا ونفسي اسوق حاجة نضيفة ل في حل بديل عن الرش

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اهلا بيكى اختنا الكريمة أم روجى

اتركى السيارة فترة بدون رش الى ان تتقنى السواقه ان شاء الله
وعلى فكرة فيه هنا موضوع كان اسمه (تعلم السواقه وانت فى مكانك ) للأخت نوارة الله يبارك لها ممتاز وفيه فيديو لتعليم السواقه

القلق فى الاول طبيعى كلنا كنا كده فى بداية السواقه
ربنا يوفقك وهتكونى ممتازة لا تتوترى واهدأى وانتى بتسوقى

مرحبا بكى فى منتدانا المحترم

اللهم ياجامع الناس ليوم لا ريب فيه اجمع على ضآلتى

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم