قديم 11-06-2009, 01:13 PM
فادى فادى غير متواجد حالياً

فادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لانسر 1300 اتوماتيك خليجى ايه مميزاتها و عيوبها ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د./أليشع ثابت مشاهدة المشاركة

استاذ / فادى

صبـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــاح الفــــــــــــــــــــــ ــــــــــل

هو حضرتك متأكد أنك بتتكلم على لانسر و كمان 1600 سى سى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أنا لاحظت حضرتك بتقول جــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــرب ت يعنى ليس بمالك العربية

أنا مالك للعربية لانسر 1600 سبورت كويتى

و أحب أن أأكــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــد لسيادتك

كلامك هذا غير واقع الانسر كليــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــأ

و لا يمت لة بصلة لا من قريب و لا من بعيد

و لو عايز تتأكد بجد أنا مستعد أقابلك و تجرب من تانى عربيتى

جايز اللى حضرتك جربتها و بتتكلم عنها توك توك

بس على شرط لو طلع كلامك غلط يبقى الغذاء عليــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــك
صباح النور يا دكتور اليشع,
انا جربت العربية فى سفر لمسافة كبيرة, و هى مش عربيتى, و اكثر ما أزعجنى هو المحرك الكسول, و ده مش كلامى لوحدى يا أستاذ اليشع, الكلام ده سمعته كتير عن مشكلة السحب فى اللانسر, بس انا اللى جربتها اوتوماتيك, يمكن سيارة حضرتك تكون مانيوال و المانيوال عموما أعفى شوية.
بس برضو حضرتك جرب عربية تانية جنب اللانسر و هتحس بالفرق,
و انا هخليك تجرب الشاهين ال1600 و تشوف الفرق فى عصبية المحرك و استجابته بين الشاهين و اللانسر.
و كده كده انا هعزمك على الغدا يا باشا ptmnlo123per154

أخر مواضيعى :
اختبار الفيات برافو 120 حصان تى جيت.

وداعا يا ايها الصقر الجسور
قضيت معكى أحلى ايامى.

فيات برافو مرحى مرحى