قديم 02-05-2010, 12:13 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عملت كام حادثة مع الستات في حياتك؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

هههههههههههههههههههه

فكرتني اول حاجه لما كنت عايز اخلص عربيتي ال 128 من مرور السلام وكنت بدور علي الملف بتاعها وعلشان الملف بتاعها كان متنوع فقلبو عليه الدنيا مش لاقينه المهم كنا في رمضان واحد عرفني علي موظفه جوه وقالتل هجيبهولك بس لازم تتدفع المعلوم والدي كان معايا وحلف بالله ما هيدفع رشوه وهوه صايم قولتله خليها عنك هتحمل انا المهم مفيش ربع ساعه ولاقيتها بتنادي عليا علشان اخد الملف خدته منها وعملت نفسي عبيط وقولت انفضلها في الشاي بتاعها الواحد صايم ومش ناقص زنوب لاقيتها بعلو صوتها بتنادي عليا وبتقولي الشاي بتاعي فين يا استاذ سيحتلي بنت المستخبي المهم اديتها المعلوم وخدت الملف ومشيت هما الستات كدا خربينها في كل حاجه هههههههههههههههههههههه

تاني حاجه بيجنوني لما اتصل ب 140 دليل او خدمه العملاء عندي في موبينيل ولا ليهم غير في المطبخ وملهمش في المطبخ كمان هههههههههههههههه
هههههههههه يعنى فعلا موضوع البنات فى شركات الاتصالات ده لا بيحلو ولابيربطو
ثم انا متهيالى المنتدى هنا فى بنات وستات كتير مش معقول مفيش واحدة مشافتش الموضوع ومش معقول مش عايزين يردو
حد عارف هما مش بير د و ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟