قديم 10-10-2009, 12:22 PM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه رايكوا في اسبيرنزا m11

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nary71 مشاهدة المشاركة

اانت بتبالغ قوى لان العيوب اللى بتتكلم عنها مش ممكن تكون فى الاسبرانزا a516 لان العربيه معايا من 2006 وانا من اقدم الناس اللى معاها العربية والعربية محترمة جدا واحسن من حاجات تانية اغلى ولشركات اقدم فى السوق وواضح انك مش عارف ماركة العربية اللى كنت راكبها ولقيت فيها كل اللى بتقول عليه ولما سألت قالولك دى اسبرانزا يا جدع ياراجل اتقى الله بقى وكن موضوعي فى نقدك واركب الاسبرانزا الاول وبعدين احكم لانها شهاده لوجه الله***********
من غير ردود مش ظريفه
دي تجربتي مع العربيه دي ممكن تكون عربيتك تمام و ده عادي و العربيات اللي بحكي فيها تكون مش حلوه برضه عادي انا مش متعصب ضد الصيني بس نسبه الوحش فيه اكتر من الحلو و مش عشان انت معاك العربيه دي تبقي حلوه و بلاش انت تعصب لعربيتك
سلام و سلملي علي ابو الفتوح
انا اللي ربنا يشفي برضه
انا ممكن ارد علي حضرتك رد مش ضريف بس مش هرد عشان ده منتدي محترم

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 11-10-2009 الساعة 11:50 PM