قديم 27-06-2011, 02:37 PM
الصورة الرمزية mshamy
mshamy mshamy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Executive Management
هواياتي: Cars & PCs

mshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال ضروري لعشاق هوندا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bumbo مشاهدة المشاركة

سؤال ضروري لعشاق هوندا

أولاً هو في مصر هينزل موديل جديد من هوندا سيفك 2012 ؟؟ عشان أنا شايف إن الموديل ال على موقع هوندا غير ال في مصر تماماً و أنا مش من متبعين هوندا أوي

تاني حاجة باءة أنا عايز رايكو الشخصي أنه أحسن هوندا سيفك ولا سكودا فانتسيا وليه طبعاً عشان أنا عرف إن إل ناس هنا حتبئى منحازة للسفك معاني من عشاق فانتسي

شكراً
لسه في كلام كتير على نزول موديل 2012 باعتبار انها نزلت بره بمحركين 1.8 و 2.0 لتر فقط
وبيتفاوضوا مع الشركة الأم على انتاج محركات بسعة 1.6 لتر

بالنسبة للمقارنة بين السيفيك و الفانتازيا انا رايي ان كل سيارة ليها طابع خاص يميز شخصية قائدها
كل سيارة فيهم لها مميزات وعيوب
وفي الأخر حضرتك بتشوف السيارة الأقرب لإحتياجاتك و الأقرب لشخصيتك

قال رسول الله صلي الله عليه وسلم‏(‏ إن لله عبادا اختصهم بقضاء حوائج الناس‏,‏ حببهم إلي الخير‏,‏ وحبب الخير إليهم‏,‏ هم الآمنون من عذاب الله يوم القيامة‏).‏