قديم 15-04-2010, 07:12 PM
الصورة الرمزية mansoub504
mansoub504 mansoub504 غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد منسوب
التخصص العملى: server administrator (IT)..
هواياتي: السيارات

mansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل الحل نبتسم في وش بعض؟

alaa@ virus
يا باشا مشكور علي المشاركه وعلي زوقك
tarek elbadry
طارق باشا والله انا نفسي اعمل اي حاجه حتي لو نبدأ بنفسنا لأن الناس بقت بجد عندها انانية مطلقة وكل واحد بيفكر في نفسه السؤال اللي بسأله ليه الاغلبية بقت كده ليه منحاولش نبقي احسن
يعني انا في كلمه بتضايقني بره لما واحد يتخابس او يعمل شيء بنية سيئة يقولك شغل مصريين لدرجه انا اتخانقت مع الكفيل بتاعي لسبب ده عشان بعت واحد مشوار ومراحش واتحجج انه راح والراجل مردش عليه فبييزعق معاه ويقله ده شغل مصريين بصراحه الكلمه استفزتني وهو مش مصري كمان خلتني كنت هاسيب الشغل لولا الراجل حس انه غلط فاعتذر بس بجد الكلمه دايقتني وعلي فكره اللي اكتشفته اغلبيتنا هي اللي وصلت الصوره ديه للناس
عشان كده انا عامل الموضوع ده واتمني علي مستونا في المنتدي هنا علي الاقل نحاول نساعد بعض علي قد ما نقدر لاني بجد بقالي فترة مش قليلة في المنتدي هنا وكانت اول مره استمر في منتدي وده لأني لاقيت ان اغلبية الناس هنا محترمه ابتداءا من ابو نور لأعضاء جداد عشان كده ياريت حتي لو يبقي المنتدي دي مكان نساعد فيه بعض ونحاول نغير بنفسنا صدقوني الدايرة هاتكبراسف علي الاطاله

إن الملوك بلاء حيثمـا حلـوا فلا يكن لك في أبوابهـم ظـل
ماذا تؤمل من قوم ٍ إذا غضبوا جاروا عليك وإن أرضيتهم ملوا
فاستغن بالله عن أبوابهم كرمـاً إن الوقوف علـى أبوابهـم ذل
مصرى وأفتخر
وبحبك يا مصر