قديم 10-12-2010, 01:13 AM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عربيتك على قد ميزانيتك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

لو سمحتلي بالنيابة عن دكتور تامر ارد
الموضوع باين من عنوانه عربيتك على قد ميزانيتك يعني انا عاوز عربية مستعمله في حدود 10 قروش يبقى ادخل واشوف ايه اليل ممكن يناسبني ادور عليه في حدود 10 قروش
مع مراعاة ان المستعمل السعر يختلف فيه على حسب حالة العربية وموديل السنة والهدف من الموضوع ان الواحد يعرف الحاجة الي ممكن يفكر فيها ايه علشان لما ينزل السوق يبقى عارف يدور علي ايه مش يروح يتوه او يقعد يسأل ويحرج نفسه او يسأل ويتحسر من الاسعار وكمان مش يتنصب عليه كتير من التجار
اما بقى اذا كنت حضرتك عاوز تعرف تفاصيل كل عربية وسعرها ايه ممكن حضرتك تبعت سؤال خاص بنوع العربية وتسأل عنه او تراجع موضوعات دكتور تامر في متوسط سعر السوق كل اسبوع
شكرا جزيلا 00 قلت ما كنت سأقوله تحياتى لك