قديم 26-06-2011, 04:57 PM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مصيبة كبيرة لكل ملاك الجاك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة odaoda مشاهدة المشاركة

حبايبى استاذ ايمن ودكتور كمال مرة واحدة اية النور دة
انتهز الفرصة بقى وامسى عليكوا لانكوا واحشنى جدا والله بحبكم فى الله
ومعلش يا استاذ ايمن هيونداى ميقصدش على فكرة دة بيهزر معايا بس
ويا استاذ محمد صاحب المشكلة احنا كلنا فالاخر معاك لانك انت الى تهمنا مش التوكيل وسورى يعنى يروح التوكيل فداهية لكن تبقى علاقتنا جميعا فوق التوكيل والعربية نفسها
وشوفت الترابط يا اخى الناس داخلة وبتساندك وبتسأل عليك وزى ما بقولك يروح التوكيل ولا يجى مش هتفرق الى هيفرق رضاك انت الى يهمنا ويهم كل عضو فاسرة جاك انك تبقى راضى
دة استاذ ايمن ياعم بيساندك عاوز اية اكتر من كدة
وسلامى ليكى جميعا وربنا يديم كل الود حتى وانا مجبس : fun_broken:
والله وحشنى ياأستاذ اودا ,وبعدين كتير عليا الكلام ده انا العبد الفقير إلى الله ,كما إنه يعز عليا ان اراك منفعل او فى حد يزعلك لذلك عندما وجدتك اخد على خطرك من الأستاذ هينداى مخلصنيش اشوفك فى هذا الموقف وأسكت لأنك انت مثال الخلق والرزانه والأحترام ,ولكن مدخلتك هذه جعلتنى اعرف شخص لايتخير عنك وهو الأستاذ هينداى وكما قلت لحضرته انه هكذا سمت منتدى مصر موتورز,فهو صحبه محترمه وأخلاق الفرسان.مره أخرى تحياتى لحضرتك وربنا يديم بيننا الحب والأخلاص والتسامح ويبعد عنا شر ماخلق.