قديم 13-04-2015, 12:39 PM
الصورة الرمزية مصطفى-حسن
مصطفى-حسن مصطفى-حسن غير متواجد حالياً
التخصص العملى: صاحب محل
هواياتي: غطس حر

مصطفى-حسن has a brilliant futureمصطفى-حسن has a brilliant futureمصطفى-حسن has a brilliant futureمصطفى-حسن has a brilliant futureمصطفى-حسن has a brilliant futureمصطفى-حسن has a brilliant futureمصطفى-حسن has a brilliant futureمصطفى-حسن has a brilliant futureمصطفى-حسن has a brilliant futureمصطفى-حسن has a brilliant futureمصطفى-حسن has a brilliant future
افتراضي رد: رحلة الى الاقصر واسوان ... تقرير متكامل بالتفاصيل والصور والفيديو والاسعار (الجزء التالت)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbOnOrA مشاهدة المشاركة

تقرير رائع ومبهر كعادة تقاريرك تسلم ايدك على المجهود المتميز ده كله
موضوع الرهبة اللى بتتحس بالنظر للمومياوات ده انا اشهد بيه وحصلى قبل كدة اول مرة شوفت موميا كانت وقتها فى المتحف المصرى قاعة المومياوات وكانت لسه جديدة ساعتها والاضائه تمام وكل حاجة بس مجرد ما دققت فى الموميا كدة وسرحت فى تفاصيلها حسيت بنفس الرهبة اللى بتتكلم عليها ديه ودخت كمان والله وبقيت عايز اخرج مع انى قلبى جامد وبحضر عمليات جراحية ودفن ومشارح وكل حاجة بس فعلاً الموياوات ليها تاثير عجيب
تسلم ايدك مرة تانية وتالته على التقرير الجميل وادعيلى اعملها وافضى اسبوع كدة لرحلة زى ديه نفسى فيها من ايام الطفولة ولسه مش عارف اروحها
عايز اقولك موضوع الرهبة دة اتكرر معايا مرتين مرة فى متحف التحنيط ومرة فى متحف الاقصر ........فكرة انك تبص لانسان زيك زية متحنط بس دة بقالة 7000 سنة وراقد قدامك وتحس انة حاسس بيك جنبة مع الاضاءة الخافتة بتاعة المتحف فعلا بتدى احساس لا يخلو من الرهبة خصوصا لما يكون الزوار فى المتحف قليلين ومفيش دوشة

صفحتى على الفيس https://www.facebook.com/profile.php?id=1000015256 47162