قديم 24-08-2011, 05:55 PM
stonecoldmido5 stonecoldmido5 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ماجيستير سياحة وفنادق

stonecoldmido5 is a splendid one to beholdstonecoldmido5 is a splendid one to beholdstonecoldmido5 is a splendid one to beholdstonecoldmido5 is a splendid one to beholdstonecoldmido5 is a splendid one to beholdstonecoldmido5 is a splendid one to behold
افتراضي رد: رابطه ملاك و محبين الرينو الداستر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pointer مشاهدة المشاركة

تسمح لي اختلف معاك
العربه مكملنش سنه و موجوده في كل حته و بشوف منها كتير جدا و ده نجاح باهر و خصوصا قصر مده النزول و الطلب المهول عالميا و بالتالي نقص حصه مصر منها "مشكله البيجو ال 206 اول ما نزلت "
قطع العيار متوفره من زماااااااان لان الموتور ال k4m فخر رينو ال 1600 هو بتاع الميجان هو بتاع الاجونا
بالنسبه لكلمه اشد حضرتك نقصد العزم و القوه مش التسارع تمام كدا ولا وصلتني غلط
ومش مشكله اصلا التفاعل اد ما نفيد بعض و ننقل الخبرات
شكرا يا كبير
انا طبعا ما اقدرش اختلف مع حضرتك بس انا قصدي اما حضرتك تعمل موضوع زي ده في قسم الاسبيرانزا او اي نوع تاني متداول في مصر حضرتك طبعا هتلاقي فرق الردود و المشاركات و ده طبيعي جدا لان زي اما حضرتك قولت العربية لسه جديدة و حصة مصر منها قليلة .
طبعا اقصد العزم و القوة لان التسارع فيها مش عالي قوي زي عربيات السيدان .
واشكر حضرتك مرة تانية و كنت عايز اسأل سيادتك سؤال هو ليه معظم التعليقات في الموضوع ده خايفة من العربية دي مع اني مسمعتش حد جربها و اشتكي من اي جزء فيها مع ان في عربيات بتنزل في اي موديلا تانية و بتبقي فيها عيوب صناعة و تقفيل و مع كده الناس بتقبل علي انها تشتريها ؟