قديم 26-10-2009, 11:26 AM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز تدخل مشروع ايجار السيارت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

تحة طيبة وبعد
الموضوع كويس جدا وبالتوفيق
بس خلينا نفكر فى الخطوات بتعتنا وحدة وحد
فى مكان نبداء منة ولية شروط خاصة وفين مكانة
عيزين نجيب عربيات بالتقسيط ولا نبداء بسيارات كاش
هل نعمل صباحا وهنتابع المكتب بعد الظهر
هنعمل سجل تجارى وبطاقة ضريبية ولا اية
فى امور كثيرة ويجب علينا توضيحها علشان نعرف نفكر بسهولة
ويريت اعرف طريقة الاتصال بك
للاستفسار السريع
0125485222
كما عودتنا دائما بالاهتمام وهو ما ننتظره منك فلك 1000 شكر لسعة صدرك
مزيد من التوضيح الاتى:
*مكان نبداء منة ولية شروط خاصة وفين مكانة؟
المكام محل ايجار فى الغالب هيكون فى امبابة منطقة مدينة العمال او المهندسين ناحية نادى التوفيقة للتنس برضه منطقة كويسة وحيوية للمجال ده يعنى هنشوف انسب مكان ونفتحة مكتب صغير مبدئيا مش معرض كبير
*عايزين نجيب عربيات بالتقسيط ولا نبداء بسيارات كاش ؟
ان شاء الله كاش عشان مايبقاش فى ضغط علينا من حيث القسط ونشتغل على مهلنا بدون مطالبات من حد
*هل نعمل صباحا وهنتابع المكتب بعد الظهر ؟
فى البداية العمل هيكون بعد الظهر يعنى من 4العصر تقريبا لانى انا وصديقى موظفين ووظيفتنا طبعا اساس لحياتنا دلوقتى لغاية ما الموضوع يمشى ولو الشغل هيحتاج حد من بداية اليوم ممكن نجيب حد من اصدقائنا الموثوق فيهم يكون موجود لغاية ما حد مننا ييجى بعد انتهاء عملة بالوظيفة
هنعمل سجل تجارى وبطاقة ضريبية ولا اية ؟
من الواضح ان الحكاية دى مهمة وبالصدفة ومن فضل الله كنت ناوى اسافر فعملت بطاقة ضريبية وسجل تجارى عشان اغير المهنة من موظف لصاحب عمل وما زال السجل التجارى موجود وكذلك البطاقة الضريبية ولكن:- النشاط الموجود فى البطاقة الضريبية والسجل هو مكتب توريد زيوت سيارات (خاجة كده وكده يعنى) والعنوان على شقة مش محل (حاجه صورية برضة) فهل ينفع الموضوع ده بحيث نضيف نشاط ؟
ويريت اعرف طريقة الاتصال بك؟
لو حضرتك تفتكرنى انا كنت بعتلك قبل كده بخصوص السوزوكى ماروتى بمقدم قليل وقسط قليل (بأمارة السؤال الاختيارى).......... فاكر؟ هههههههه
انا ايمن جلال 0111858995
ده رقم موبايلى بس انه عبء على حضرتك ان تكلم كل الناس وتروح لغاية عندهم(جعل الله عطاءك فى ميزان حسناتك) ةاكيد فى يوم هاخد ميعاد من حضرتك واجيلك واخد من وقتك 5 دقايق على الاقل اتشرف بمعرفتك عن قرب
بس للاسف انا حاليا مقيم فى المر ج وشغلى فى العبور لكن بيت العائلة فى امبابة وبروحه كل اسبوع او 10 ايام وان شاء الله اول فرصة تيجى هكلمك واجيلك
جزاك الله كل الخير ورزقك السعة والبركة فى الرزق