قديم 23-01-2011, 04:23 PM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ** أول مقابلة لمصر موتورز بألمانيا **

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

إلى العالمية يا مصر موتورز

اقدر دلوقتى و بالفم المليان اقول مصر موتورز مش بس موقع مصرى و لا حتى عربى .. انما هو موقع عالمى يجمع الاحبة و الخلوقين و المحترمين عبر قارات العالم أجمع ....

انا كنت فاكر ان عنوان الموضوع طرفة من طرائف حبيبنا أحمد بك أنور بصراحة بس لما دخلت و شفت بجد انبهرت جدا و ازددت شرف انى انتمى لهذا المنتدى العظيم و ان لى اخوة فى جميع انحاء العالم....

عاطف باشا الألمانى الجامد جدا و المصرى الأصيل جدا ... بشكرك جدا على تعبك و بشكرك جدا على مجهودك انت و احمد باشا على دعم القيمة الحقيقية لمنتدانا الحبيب مصر موتورز ....

(فنحن عائلة كبيرة يجمعنا الاحترام و حب السيارات)

و من كل قلبى .. إلى الأمام دائما يا مصر موتورز
.
.
.
ربنا يخليك يا محمد باشا والله ده من زوقك الجميل واحنا يحصلنا الشرف كلنا لاننا نعتبر اسره واحده فى المنتدى الجميل و فى اى مكان والف شكر على مرورك الكريم يا محمد باشا