قديم 05-10-2010, 04:41 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فولفو 340 GL د يكلمني عنها و يفهمني فيها اي حاجة

السلام عليكم
انا كان معايا العربية دي موديل 85 هي العربية كويسه من حيث الحجم والشكل الخارجي والداخلي بس عيوبها كتير فعلا اولهم عمود الكردان والحل اللي انا كنت عملة ان انا كنت مركب درك لادا بس المشكلة ان عمود الكردان اللمنيوم وبيحصلة مشاكل كتير عشان الفيتيس ورا مش قدام وده بيخلي عمود الكردان يلف حتي لو العربية واقفة انا كانت مشكلتي الكبيرة ان انا من الاسكندرية وقطع الغيار هنا نادرة جدا فكنت بضطر انزل القاهرة او بورسعيد عشان اجيب قطع غيار عموما لو ماتورك سليم يبقي نص المشكلة محلول لو العربية مش قوي يبقي الله يكون في عونك ويا اخ mahranahm ال 240 غير 340 دي حاجة ودي حاجة تانية خالص - لو لسة العربية معاك اسال اي سؤال وانا تحت امرك