قديم 13-04-2010, 01:17 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نفسى افهم لييييييييييه؟؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

بجد ياجماعه انا نفسى افهم ليه فيه جمارك على السيارات
دلوقتى اللى انا اعرفه ان الجمارك دى علشان حمايه الصناعه المحليه صح؟ المفروض ونظريا
طيب هو احنا فيه عندنا صناعه سيارات اساسا؟ لا بس عندنا منصور وغبور وامثالهم
وهل تجميع السيارات هنا فى مصر اللى مافيش اسوا منه واسال عن النيسان صنى ده يعتبر صناعه محليه؟؟؟
نظريا اه محليا

بجد بجد مش قادر استوعب
اصل ياباشا مصر عشان 5 افراد 80 مليون يتمرمطوا ويتبهدلوا مش مهم عشان كده انا مؤمن بحاجة ان رجل الاعمال اللى عاوز يعمل بيزنس جامد اوى هنا فى مصر عشان الحكومة حتسانده طالما الراجل حبوب ودماغه مش ضيقة وكمان نعمله قانون بالمقاس بالسم طالما البيزنس عاوز كده ويوم ماتقفل خالص اول طيارة على انجلترا وانا عندى اقتراح نعمل كومباوند للهاربين المصريين بالاموال المصرية فى انجلترا بدل ما الناس تروح انجلترا تتبهدل