قديم 15-05-2011, 10:17 AM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جميع اسعار تيوتا كورولا مستعمل من سنه 1990-2008

كرولا 2002 1.8 فتيس أتوماتك زجاج ومرايات مانول وسنتر زيادة مش بتاعها وحساسات باركنج (أربعة ورى وإتنين قدام) بطارية جديدة والكاوتش حاله تعبان شوية وفرش جلد بردو مش بتاعها, كاسيت شرايط الأوريجنل بتاعها,
فابريكة برة وجوه معادا باب واحد مرشوش وكان خبطة في الصاج بس حتى ماوصلتش لعضم الباب وطبعا الإكصدامين الأمامي والخلفي مرشوشين,
حالة المكنة إلى حد كبير كويسة فيها بداية دخنة خفيــــفة قوي تتشم في العادم ماتتشافش تقريبا حالة الماتور من 65 إلى 75%.
العربية أنا جربتاها فترة وشايف إنها كانت متصانة في الإستخدام إستخدام واحدة دكتورة معرفة وكانت بتمشي جنب الحيط ياعني.
العربي ةعاملة 20000 كيلو متر.
حد بقى ممكن يقولي العربية دي تعمل كام علشان العربية معروضة للبيع ومش عارف أتمنها إطلاقا لأنها مش موجودة كتير.