قديم 30-08-2013, 01:28 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشاكل شروخ الشاسية فى ال 128 اسبابها وعلاجها موضوع مميز جدا بالصور حصرى لمصر موتورز فقط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sasao مشاهدة المشاركة

بس فى حاجة يا استاذ سيد يعنى اعمل تقويات ل 128 علشان متشراخيش واريح دماغى بدل ما كل شويه اروح عند السمكرى
يعنى مثلا اعمل شداد فى الحوض والشنطة ، يعنى لو العربية مشارخه وملحمه افضل ولا لما تكون بها تقويات زاى السيارات الحديثة كده افضل ولا سيبها بلحمات كتير وكل شويه لحام يفوك لو مش معمول بضمير
وشكراااا طبعاا على مجهودك ونشرك للموضوع
اخوك سيد عيسى

الافضل يا استاذ سيد ان حضرتك تظبط كل الشروخ عند سمكرى تمام بدون اى تقويات او كده و بعدين على طول فى نفس اليوم تظبط عفشتك كلها وكله هيبقى تمام ان شاء الله لفتره كبيرة مع الاحتراس فى المطبات والشوارع المكسره

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام