قديم 18-10-2008, 06:26 PM
SAbuhashem SAbuhashem غير متواجد حالياً
عضو ذهبى

SAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond repute

الوكيل كمعامله رائع وكصيانة محترفين فعلاً

غاليين بعض الشيء في أسعار العمالة ولكن بعد المقارنة لقيت إنه زي توكيلات عربيات تانية وأرخص من توكيلات اوروبيه تانية كتير

أعتقد المشكلة في ثقافات الشعب المصري

هاتشباك !! دي عربية شباب يا عم وأنا راجل صاحب عيلة!!
مع انها في UK سبورت فاميلي كار يعني للعائلة والشباب بس هتقول إيه

ودة بالنسبة لعربيات هاتشباك كتير

تاني حاجة العربية بتنزل منوال بس ودة باردو ضد الثقافة أو الموضه إلي ماشية

يعني ادفع كل دة واركب مانوال !!

أنا عاوز أوتوماتيك

وإن كان بعضهم معذورين بسبب الزحمة لكن أنا متأكد إن كتير عاوز يماشي العصر مدام العربية جديدة ويجيب ستيبترونيك

في رأي الليون صفقة ناجحة جداً لكن في السوق الطبيعي مش في مصر

أنا أعرف صاحب التوكيل وكان بيني وبينه دردشات على الموضوع وعلى فكرة هو كمان عنده ليون ٢٠٠٧ - ١٫٦ مانوال لكن طبعاً سبيشيال اوردر مع النافيجاتور وشاشات جوة وبارك ترونيك
وأكيد دي مش عربيته الاساسية لكن دايماً بيروح بيها الفرع الرئيسي في أرض اللواء

هو حاول يحط العربية في ماركت بوزشن كويس على أساس تسعيرها أقل من شقيقاتها بما فيها من الكماليات اللي لو جبتها في الجولف مثلاً مش هتقل عن ٢٠٠ ألف جنيه لكن العقبة الوحيدة إلي قابلته إن مجموعة VW رفضت نهائياً تزويد العربية بفتيس اتوماتيك للحفاظ على الصورة الرياضية للعربية والاتوماتيك ينزل في ٢٠٠٠ CC بس

وعوضوا دة بإنهم زودوا الاوبشنز في موديلات ٢٠٠٨ زي ال Ipod Box Connector
والبلوتوث كونكشن الكامل مع التحكم الصوتي في معظم وظائف العربية

قارن سعرها بسعر مثيلاتها اليابانيات ومتنساش انك عندك علامة VW تقريباً على كل حاجة في العربية وشوف دي صفقة رابحة واللا لأ

Thanks
Eng.Sherif Shaker

التعديل الأخير تم بواسطة SAbuhashem ; 18-10-2008 الساعة 06:31 PM