قديم 04-04-2011, 05:26 PM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انــا .. وريـــنــــو لــوجـــان ... تقرير مفصل مصور عنها بعد امتلاكى لها ...

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RENAULT 18 مشاهدة المشاركة

أيه الأخبار الحلوة دى ..... حسام باشا البور سعيدى بقى رينوهاوى ..... يا حلاوة يا ولاد

أولا::::: ألف مبروك و ربنا يديك خيرها و يكفيك شرها

ثانيا ::::: ليا تعليق رفيع كدا على الماشى :::

التانك بيتفتح من الخارج ..... إنما الشنطة بتتفتح من الداخل و بتتفتح من زرار السنتر لوك

يعنى لما تفتح الأبواب بالسنتر هتتفتح الشنطة

و كذلك ممكن تفتحها بالريموت ........

تقرير ممتاز ........... تسلم الأيادى

تحياتى ::::::::::::::::::::::::: ::::
شفت بقى ازاى هههههه

الحمد الله بقيت رينوهاوى وشوية وهتلاقينى ببرطملك بالفرنساوى هههههههههه

بالنسبة لموضوع الشنطة .. انا عارف انها اللوك بتاعها بيتفتح مع السنتر .. ولكن علشان تفتحها بيبقى من الزرار بتاعها اللى بره ..

لكن فى الهيونداى كان ليها زرار من جوه بيفتح الشنطة (جنب كرسى السواق من تحت) .. وبرضو كانت ممكن تتفتح من بره بس بالمفتاح ... ده اللى انا اقصده ..

واخيرا .. ده شرف كبير ليا انى ابقى لوجانهاوى ورينوهاوى بالاضافة الى كونى هيوانداوى و افانتاوى هههههههههههه

المهم اكون مصر موتورزاوى ...

نورت الموضوع يا كبير ...

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة akerima مشاهدة المشاركة

اولا الف مبروك عليك اللوجي ربنا يديك خيرها ويكفيك شرها - كنت فاكر ان لما حتقول عيوب حتقول مثلا انها بتعرج ولا حاجة لكن لقيت ان بعض العيوب اللي انت قلتها بالنسبالي علي الاقل بعتبرها ميزه -يعني حتة تنك البنزين والشنطة دي بالنسبالي ميزه وموضوع اماكن الزراير لان قبل كده دايما كانت المجموعة اللي جنب السواق بتبوظ مني عشان انا من اسكندرية ومبحبش اقفل الازاز اللي جنبي فكان دايما يدخل فيها مية من الشتا عموما تقرير رائع واسمحلي ابقي استعين بية لو حد سالني عن اللوجان لانك فعلا قايل فية كل حاجة
ههههههههه

لا الحمد لله لا بتعرج ولا حاجة ..

بس برضو المفروض يوم ما الواحد يقول يا تقرير .. يبقى لازم يقول كل كبيرة وصغيرة فى العربية .. علشان دى امانة .. والتقرير ده ممكن يخلى واحد ياخد قرار بشراء العربية .. او يصرف نظر عنها ...

موضوع الازاز كان نفسى يكون فى زراير للازاز اللى ورا للسواق قدام .. وكمان مكان زراير الازاز الخلفى بعيده شوية عن الركاب ولازم اللى راكب ورا يوطى شوية علشان يوصل للزرار ..

وكمان علشان انا اتخنقت كل ما حد يركب معايا يسألنى السؤال الأزلى "هو الازاز ده بيتفتح منين؟؟" ههههههههههه

الموضوع موضوعك يا باشا تقدر تستعين به طبعا لمساعدة اى حد ...

منور يا غالى ...

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ