قديم 26-05-2013, 01:13 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
عاجل توضيح هام للأخ ناصر والأخ مدحت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medhat3377 مشاهدة المشاركة

} Hisham.Elgazzar {انا جربت مرممات الكارونة والفتيس لكن الكرونة كانت بتنفخ الزيت وباظت وخسرت تمن المرممات برضو} يعنى انت جربت و حصل خسائر برضو يعنى كده المنتجات بتاعه الشركه دى بايظهكده فتيس و كرونه و موتور خساره والله هى مش ناقصه ولا مستحمله

الكارونة من الاول كانت بتون وبتنفخ الزيت يا اخ مدحت
يعنى من الاول كانت بايظة واستخدمت زيت زادو كآخر حل قبل ما أفكها
ده للعلم لأن بديهى كدا اى واحد بتاع كوارين او فتايس عشان تروح تسلم عليه أقل واجب هياخد منك على الأقل 700 جنيه لتصليح الكارونة و500 للفتيس

ولقيت الإعلان عن مرممات زادو وجربتها لكن مفيش نصيب

اما بالنسبة لممرممات الموتور يا أخ مدحت انت مش كاتب موتور عربيتك عامل كام كيلو والعربية موديل كام يعنى لو الموتور كان عاوز عمرة وبايظ مستحيل 500 مرمم هينفعولوا