قديم 03-03-2012, 09:26 AM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: النقل التقيل (بلطجه , لا شعور , ثقه , استهتار ولا فهلوه) قول رأيك , وما هو الحل؟

اومال بقى لو مشيت طريق القاهرة السويس تقول اية
الطريق دة بيروحو يحجرو سن من الكيلو 101 ومن عتاقة وبيدودو لمدينتى والقاهرة الجديدة والشروق وبدر
فعلا اكتر حاجة بتدايقنى السن ولسة الاسبوع اللى فات الكشاف اليمين اتكسر نتيجة سن وقع من المقطورة وجة عندى ........... ومرة وانا ماشى عربية محملة طوب احمر كانت ادامى ووقع منها شوية طوب بس الحمد لله ربنا نجانى ...........ومعظم اللى انا اعرفهم وسكنين جنبى كلنا زباين مستديمين عند دكتور جريش اللى بيغير برابريز واللى بيغير شباك
المشكلة مش فى السواق على اد المشكلة المادة اللى محملها ......فعلا السن دة صعب جدا السيطرة علية حتى لو غطى الحمولة برضة بيقع منة فى المطبات
عارف حضرك من النادر فعلا انك تسافر على طريق السويس وما تقابلش حادثة ان ماكانوش اتنين طريق فعلا سىء جدا
والللى زاد وغطى بعد ما تعدى الكمين فى الكيلو 26 فى منطقة مزروعة ومياة الزراعة بتنزل على الطريق عملت نقر باقطار كبيرة جدا وبعدها كثبان رملية والله انا بشفق على الناس اللى مش حافظة الطريق ويكون واخد شمالة ويعدى على المنطقة دى ...لازم يتقلب ونفس الحوار دة ادام مدخل التجمع الخامس وامام اليو تيرن بتاع مدينة بدر
ربنا يستر علينا جميعا

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا