قديم 05-11-2008, 10:02 PM
الصورة الرمزية tronky
tronky tronky غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس كمبيوتر
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: السيارات - كرة القدم - التصوير - الكنولوجيا

tronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طعنة في قلب "رينو" (ميجان بالتحديد)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

حضرتك مش محتاج سبب او ان حد يقولك ان العربيه كويسه او وحشه.... مش مهم الناس كلها تقول الميجان تحفه و هايله ومفيش زيها ..... ( مع كل احترامي ل tronky و بالرغم من ولعه الشديد بالميجان اللي هو حقه ) كفايه انها مش عجباك ... انت اللي بتختار العربيه و تشتريها وانت اللي بتبيعها .... ليه تستحمل عربيه مش على مزاجك.... العشرة ؟!! ولا كلام الناس؟!!

بيــع يا لطفي على رأي محمد صبحي
على الاقل عشان تستريح و نستريح معاك .... والله صعبت علياptmnlo123per191
مش كده برضه ؟..... أنا بس بحاول أنى أساعده يحب الميجان شوية طالما مش هيبعها ptmnlo123per1114

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

اهو يا عم tronky طلعلك اهه ... وطلع عارف الموضوع والرد جاهز.... (ابوس ايدك يا tronky ارحم payoo شويه ..... ده لو عفريت مكنش لحق رد عليه بالسرعه دي.... ولا انت كنت مجهز الرد؟!!!!!
الصدف السعيدة يا باشا.......أنى لسه مخلص تأمين معاهم من كام شهر......وطبعاً حبيت أعرف السبب ليه مش عاوزين يأمنو.......بس الفرق أنى سألت مندوب التأمين اللى بنتعامل معاه فى الشغل......... وهو مندوب مستقل بالمناسبة أو تقدر تقول عليه وكيل شركات تأمين.....منهم بيت التأمين المصرى السعودى.......و بالتالى الرد كان مختلف زى ما شفتوا كدا ptmnlo123per193

وبالنسبة للرد.........يا باشا أنا أى شئ يخص عربيتى تلاقينى جاهز أن شاء الله ( أى عربية عدت عليا مش الميجان بس)ptmnlo123per179

التعديل الأخير تم بواسطة tronky ; 05-11-2008 الساعة 10:04 PM