قديم 08-10-2010, 08:45 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اقصي سرعه حققتها كانت كااااااااااااام ؟؟؟؟

كلامك 100% بصراحه .
بس بعد ما قريت ان ال250 ب19الف افراج جمركي وانا عايز حاجه اعلي يبقي انا كده هشتري مرخص وده شيء كويس. انا راكب هوجان 5 نبيتي بقالي 3 سنين من غير رخص بس مش بسافر بيه .هو مشواري اليومي بتاع 12 كيلو . والمكنه اللي هتيجي ان شاء الله مش هتتهان . يعني كده ان شاء الله يديك ويدينا العمر هشتري منك انا مش عايز احتار في المعارض ؟ واكيد انا فاهم ان الناس اللي راكبين موتسكلات يباني مصنوع سنه 90 ناس ركيبه ومكن 100% مش الصيني الي ببصلها واقول في نفسي كمان 10 سنين هتبقي لسه عايشه ( اشك) . بس المشكله بقي يا باشا ان لقيت ان استني بتوفيق( الموتسكل) كمان سنه اتجوز ولا اركب مكنه هوندا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اكيد الجواز وشاكرين يا باشا علي اتساع صدرك وردك الكريم