قديم 26-02-2012, 11:56 PM
rasmy28 rasmy28 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر

rasmy28 is just really nicerasmy28 is just really nicerasmy28 is just really nicerasmy28 is just really nicerasmy28 is just really nice
افتراضي رد: ياريت حد يجاوبني انا هجيب الوجان ان شاء الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moh_amary مشاهدة المشاركة

بسم الله الرحمن الرحيم

انا عملت استخاره علي السيارة اللوجان و ناوي اجيبها ان شاء الله

بس عندي شويه اسئله

يعني لو ركبت انذار ولا سنسور بارك هل يخرج السياره من الضمان

لو حد يعرف مكان افرش فيه كراسي اللوجان والارضيه قريب من الحي العاشر مدينة نصر و السعر
كام بالضبط علشان اعمل حسابي وياريت لو في صور او مواضيع لفرش اللوجان

وايه هي التتظبيتات المبدأيه لأي سياره ولو بسيطه

الف الف مبروك ربنا يبارك فيها ان شاء الله انا سبقتك ولف فى الجروب كده واقرى موضيعى هتستفاد منها
ان شاء الله اتوماتيك ولا مانول

اولا الوكيل من انظف مايكون فالناس زي مبتعاملنا باحترام نعاملها باحترام كلامهم واضح ممنوع تركيب اى حاجه ليها علاقه بظفيرة الكهرباء واله الكهرباء هتخرج من الضمان فيرت بلاش تلعب فىا لعربيه وخصوصا ان تستفيد من الضمان وعمتن بالنسبه لسنسر بارك فهما منزلينه فى التوكيل يركب ب 350 جميه ثمنه و 350 تركيب "سعر مبالغ فيه لكن انا بكلمهم انهم ينزله سعره علشان الناس تركبه وخصوصا انا لعربيه فعلا محتجاه لانها شنطته عاليه جدا "
اما عن الانزار فبعد مناس كتير طالبت بيه التوكيل بيتفاوض معه الشركه الفرنسيه انها تنزل نوع مضمون منها لان الفكره انهم لا يثقوا فى الانواع الصينى الموجوده فى السوق خوفا على العربيه ولسه بتفاوض على سعره لكن بتوعد انه هيكون سعره معقول

الفرش مفيش فيه مشكله انا من المنصوره فمش اعرف حد لكن انا نفسى اكون فى القاهره علشان اعمل عند جنز كار فلو تروحله وتضحى شويه معلشى مش كل مره بتعمل فرش وبصراحه مش اى حد يفك العربيه وهى جديده انا كتير بفكر اجى مخصوص علشانه شغله فعلا مميز ونادر تلقى زيه

وعمتن من خدمات توكيل رنوا الفريده والجميله انه عامل صفحه على الفيس بوك ترد على استفسارات الناس وتقول كل جديد على مدار الساعه
http://www.facebook.com/renaultegypt
فاسالهم عن اى حاجه تحب تعرفها

وان شاء الله نبارك قريبا
وربنا يحميها ويعطيك خيرها ويكفيك شرها
تحياتى
محمد رسمي