قديم 25-11-2012, 09:47 PM
الصورة الرمزية JILANCO
JILANCO JILANCO غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلم
التخصص العملى: مهندس ميكانيك
هواياتي: دراسة علم الميكانيك

JILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant future
افتراضي رد: بيع سيارات تاكسي العاصمة وترخيصها كسيارات ملاكى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة msr1192 مشاهدة المشاركة

اياك ثم اياك ثم اياك
انا شفت بعينى تجربة حية لزميل لي في العمل واللى مش مصدق براحته العربيات اللى موجوده هتلاقيها اما سوق العاشر للسيارات ومتنوعه بين نيو اكسنت وسيراتو القديمة والعربيات اللى كانت شغاله تاكسي العاصمة الاصفر هتروح تشتري وهيدولك ايصال بالدفع وبعدين تستلم العربية فعلا والعربيات مش ب15000 (لا والله ماكنش حد غلب كان كله راح جاب خمسة سته وباعهم قطع غيار وجمع تمنهم وجابلة واحده زيرو) العربية ب40000 الى 30000 وبعد اما تستلم هتروح المرور ترخص هيقولولك العربية عليها ضرايب (جمارك) لانها ماتدفعتش عشان كانت داخله تبع رجالة بابا مبارك ولازم تسدد وبالتالي عمرك ما هتسدد وبالتالي مش هيرخصولك وهيسحبوا العربية وممكن ترجعلك فلوسك وممكن
الكلام اللى بقوله انا مسئول عنة امام الله والقانون لان زي ما قولتلكم دي تجربة واحد صحبي
ومتنساش تبتسم انت في مصر
: 010104~171: