قديم 11-09-2012, 09:24 AM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: النترا ولا تيدا ولا لانسر شارك بموتورها الجديد

تفكيرك منطقي ومرتب وربنا يهديلك الخال ويوفقك للأصلح.
مش مهم تكون عربيتك احلى عربية في الدنيا المهم إنك تكون مقتنع بيها ودا أهم من أي حاجة, لو إنتا مقتنع إنها لاعربية الأنسب لإستخدامك هترحيح نفسيا جدا.
عموما التيدا زي ماكنت بقولك مش وحشة ولاكن أنا لو كنت بختار مابين المتاح مع حضرتك دا دلوقتي كنت هختار اللانسر الي إمكانياتها أقل وبسعر أعلى....
مبروك مقدما وماتنساش اللفة بتاعتنا.
لعلمك أنا كنت بحاول تكون دي طريقة تفكيري وأنا بشتري العربية برضو وبدأت أفكر في الي أنا بحلم بيه من عربيات وبعدين نزلت درجة لأرض الواقع وقولت أنا معايا كام علشان أشتري عربية وقلت عدد إختياراتي وبعدين نزلت درجة أكتر وقولت أنا عايز إستخداماتي للعربية تكون كذا وكذا ودي تنفع ودي ماتنفعش وقلت إختياراتي كمان وكمان وهكذا لحد مارسيت على القرار الي أفتكر إنه صائب حتى الآن والحمد لله.

التعديل الأخير تم بواسطة dr_eslam_66 ; 11-09-2012 الساعة 09:37 AM