قديم 10-08-2009, 11:02 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شرح جميع استفسارات تقسيط السيارت الجديده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mtaiea مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
انا عايز اجيب عربيه حلوه بس اقدر ادفع 20000 جنيه بس مقدم وقسط 800 جنيه فى الشهر تنصحنى اجيب ايه ؟ انا فكرت فى انى اجيب اسبرانزا a113 بس ناس كتير اوى خوفتنى منها وقالولى ابعد عن الصينى على العموم انا اوراقى كلها جاهزه وسليمه بس قولى اعمل ايه .
ولو معايا 40000 جنيه وحبيت اجيب مستعمل كاش اجيب ايه يكون كويس ومصرفش عليه يا ريت ترد على بسرعه وشكرا

الجديد لية طعمة ولو حد خوفك من الصينى طيب محنا حيتنا كلها بقت صينى واكبر التوكيلات بكت توكيلا لعربيات صينى والمستقبل كلة للعربيات الصينى
وبعدين عربية بتتعمل تاكسى تفتكر ممكن واحد بيشتغل عليها يكون عايز يجيب عربية يخسر فيها فلوس مظنش ابدا
استخير ربنا
وبعدين مستعمل كويس بس مش زى الجديد يعنى كدة كدة مستعمل يعنى مصاريف وغيرة
للاستفسار السريع
0125485222