قديم 05-04-2011, 03:01 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انــا .. وريـــنــــو لــوجـــان ... تقرير مفصل مصور عنها بعد امتلاكى لها ...

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام البورسعيدى مشاهدة المشاركة

شفت بقى ازاى هههههه

الحمد الله بقيت رينوهاوى وشوية وهتلاقينى ببرطملك بالفرنساوى هههههههههه

بالنسبة لموضوع الشنطة .. انا عارف انها اللوك بتاعها بيتفتح مع السنتر .. ولكن علشان تفتحها بيبقى من الزرار بتاعها اللى بره ..

لكن فى الهيونداى كان ليها زرار من جوه بيفتح الشنطة (جنب كرسى السواق من تحت) .. وبرضو كانت ممكن تتفتح من بره بس بالمفتاح ... ده اللى انا اقصده ..

واخيرا .. ده شرف كبير ليا انى ابقى لوجانهاوى ورينوهاوى بالاضافة الى كونى هيوانداوى و افانتاوى هههههههههههه

المهم اكون مصر موتورزاوى ...

نورت الموضوع يا كبير ...

ههههههههه

لا الحمد لله لا بتعرج ولا حاجة ..

بس برضو المفروض يوم ما الواحد يقول يا تقرير .. يبقى لازم يقول كل كبيرة وصغيرة فى العربية .. علشان دى امانة .. والتقرير ده ممكن يخلى واحد ياخد قرار بشراء العربية .. او يصرف نظر عنها ...

موضوع الازاز كان نفسى يكون فى زراير للازاز اللى ورا للسواق قدام .. وكمان مكان زراير الازاز الخلفى بعيده شوية عن الركاب ولازم اللى راكب ورا يوطى شوية علشان يوصل للزرار ..

وكمان علشان انا اتخنقت كل ما حد يركب معايا يسألنى السؤال الأزلى "هو الازاز ده بيتفتح منين؟؟" ههههههههههه

الموضوع موضوعك يا باشا تقدر تستعين به طبعا لمساعدة اى حد ...

منور يا غالى ...

اولا متشكر جدا علي زوئق يا غالي - ثانيا تصدق فعلا ان دي مشكلة هيا مبتحصليش كتير عشان مبخدش معايا ناس كتير في العربية وعموما العربية ما بيركبهاش الا اسرتي اللي طبعا حفظو مكان الزراير بس ليها حل اكتب ورقة والزقها علي الازاز ههههههههههههه طبعا بهزر

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima