الموضوع: اللوجى اتسرقت
قديم 11-03-2013, 05:56 PM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اللوجى اتسرقت

لاحول ولا قوه الا بالله الواحد بيترحم علي مصر اللي كانت بلد الامن والامان فعلا والله انا بدأت اكره الثوره والثوار من اللي وصل فيه البلد عشان لولا الثوره مكناش شوفنا رئيس دوله وحكومه زي ديه وربنا يعوض علي صاحب الموضوع وعلي فكره انت مش الاخير والدور علي كل واحد فينا وربنا يسترها مبكنش معاك اختك او مراتك عشان بجد البلد انهارت فعلا شويه بلطجيه والتراس وعيال وميلشيات هما اللي مسكنها واحب اقول في الاخر ولا يوم من ايامك يا مبارك ده رايي مع العلم اني كنت من اشد معارضيه وفرحت لما تنحي وفرحت بالثوره بس لو كنت اعرف ان ده هيبقي حالنا كنت اول واحد وقفت مع انصاره علي الاقل لكان في طريق بيتقطع ولا حد يقدر يحرق ويخرب وكنت بتسافر كل مصر في اي وقت من غير خوف انا مره طلعت الغردقه الساعه 3 بليل في عهده وبالعربيه وتقريبا انا بس اللي كنت ماشي ولا بلطجي ولا بتاع كنت بس بلاقي لجان شرطه ياريت ايه بقي حد يقلي ايه اللي عملته الثوره غير انها رفعت شأن البلطجيه ولكي الله يا مصر