قديم 07-09-2013, 11:40 PM
الصورة الرمزية ramy safwt
ramy safwt ramy safwt غير متواجد حالياً
من انا؟: The Toy maker
التخصص العملى: CEO
هواياتي: innovation

ramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حادثه فيرنا ع الغيار التاني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة semo99 مشاهدة المشاركة

الحمد لله ربنا نجاني منها
عملت حادثه ع الغيار التاني يعني 40 او 50 لو بقرص مكنتش فاكر بالظبط دخلت ف عربيه وش في وش الحمد لله انا سليم كام غرزه في وشي وبتابع مع دكتور تجميل
اللي عايز اعرفو دلوقتي نص فيرنا امامي بالماتور عامل كام ومن غير الماتور عامل كام
والتركيب تقريبا هيكلف كام
سامعك ياللي بتقول محتاج نص امامي ليه وانت ماشي علي الغيار التاني ... مش هقول غير ان دا اللي حصل واللي دخل فيا اوكتافيا 2009 واضرارها كبوت وفنوس ورفرف
ارجو سرعه ارد

الف حمدا لله على السلامة انا لسه عاملها من 10 ايام على سرعة 60 و غيار 3 رصيف و رصيف جت فى مقصات و دونجول و مساعدين و اكصدام و كادمة ضلع لسه تعبانى لحد انهارده و الدكتور افتكرنى جالى ارتجاج لما اتخبطت و قعدت يوم كامل عنيا بتعمل فلاش و وعصب ودانى بهدلنى ده غير عدم الأتزان الحمد لله على كل حال

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة semo99 مشاهدة المشاركة

اانا من اسماعيليه واني انزل واسافر .. صعب في حالتي حاليا
بص قولى العربية موديل كام و عاوز تجيب ايه بالظبط و انا انزل اسئلك فى الحرفيين و انا بجيب حاجة عربيتى انا جارك مدينة العبور اسماعلية صحراوى و قولى ايه اللى سليم فى العربية ممكن تطلعه قطع غيار لعربيتك او تبيعه يخفف شوية من تكاليف التصليح

ربنا يسترها على الجميع و حسبى الله و نعم الوكيل فى اللى مش بيلتزم بالطرق و الحكومة اللى سايبه الطرق مكسره و مبهدلة بالشكل ده