قديم 14-06-2010, 12:48 PM
hema_hn hema_hn غير متواجد حالياً
التخصص العملى: IT

hema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud of
افتراضي رد: بروفشنلز اسكندرية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

ياعم ولاتزعلو نفسكو اهو الميكانيكى جالكو من القاهرة خدمة لاهل اسكندرية
الاسطى سعيد ولانى من القاهرة هوصفه لانى معرفش الشارع اللى هو فيه
وانتى جاى من الميدان اللى فيه ساعة الزهور وداخل شارع فؤاد الى أخره محطة مصر هو بعد اول اشارة تقابلك اول شارع بعد الاشارة على ايدك اليمين الشارع على ناصيته يافطة مكتوب عليها مركز سوزان مبارك لابحاث معرفش ايه هو قبل مبنى محافظة اسكندرية بحوالى 200 متر والشارع فى اخره تقريبا قنصلية كندا
ده اسطى كبير وصنعته ممتازة هو يمكن حراق شوية بس معلم وايده نضيفة ومبيركبش قطع غيار صينى و تايوانى او غيره الاصلى وبس وامين جدا انا سبت له العربية ومشيت بناء على نصيحة اللى ودانى ليه ورجعت أخر النهار لقيته بسم الله ماشاء الله مجربها وموضبها ومتطمن عليها واكتشف حاجات تانية مكنتش عارفها وقال لى عليها بس قال اى وقت تكون ميزانيتك تسمح اعملهالك ومعظم اجهزة الدولة فى اسكندرية بتصلح عنده ولذلك هتلاقى كل شغله فى العربيات الحديثة
ده تليفونه
الاسطى سعيد 0123310487
الاسطى هيما كبير الاسطوات عنده و دراعه اليمين 0185043500
ولما تروح قول له انا من طرف خالد صاحب النيسان النبيتى بتاع القاهرة
عيبه انه بيفتح الورشة الساعة 2 الضهر بس بيقفل 12 او 1 بالليل
الف شكر ليك خالد باشا الله ينور عليك على فكره من حوالى شهرين كدا ساعة لما كنت بدور على عربية كنت بروح من شغلى ماشى على رجلى وكنت بعدى عليه كنت كل لما الاقى عربية وانا معدى عليه اسئله على نوع العربية بس من رد الراجل عليا تحس انه كويس كان بياخد ويدى معايا فى الكلام وهو مش داخله اى مصلحه منى وطبعا انا سألته فى الاول اذا كان الموضوع ده بيضيقه
هل هو ده عنوانه بالضبط زى ما انا بقول ولا لأ
تمشى مع العربيات من اول شارع فؤاد بعد اول اشاره اول شارع يمين حتلاقى ورشته على اليمين وفعلا كل لما اعدى عليه بلاقى عربيات حديثه عنده وعنده صنيعية كتير
شكرا ليك تانى مره وجارى الاضافه وده يعتبر اول ميكانيكى عندنا