قديم 01-04-2013, 02:53 AM
Hadeel HodHod Hadeel HodHod غير متواجد حالياً
هواياتي: رياضة (كرة السلة)

Hadeel HodHod will become famous soon enough
افتراضي رد: السيدات افضل من الرجال فى القياده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايات مشاهدة المشاركة

امبارح كنت ها اتقلب بالعربية واو اعمل مصيبه على طريق العاشر بسبب قيادة الرجالة واللى بيعيبوا على الستات كنت سايقة فى اتجاه الصعود لكوبرى العاشر وعلى يمينى شمالى نقل محملة بالموز وماشيه بسرعه معقولة عشان حمولتها والطريق يادوبك ماشى والدنيا راكبه على بعضها والا اللقى ورايا فجاة عربية جيب شروكى اخترقات كل العربيات ولزقة فى عربيتى من الخلف وبيديى كلاكسات جنونيه ومفيش خرمم ابرة اوسع ليه انا او غيره ورغم اعطائى ليه انتظار وهو شايف ان الدنيا راكبه فوق بعضا والا وهو مصر يعدى المهم العربية النقل ظهر تجويف بسيط جمبها الرجل اخد السنه دى والا المجنون اللى ورايا داخل فيها ورامى عليا بطريقة جنونيه طبعا مكنش جمبى سنتى اخده لان فى ميكروباص لازق فى بوز ولكن لولا رحمة ربنا ورية الناس لغبائه خلى السواق يفدى رمية عربيتى عليه بفعل الغبى اللى جنبى واتفديته باعجوبه كانت ها تقلب عربيتى بفعل المطب او الحفرة اللى ظهرت فجاة رخرة ومش قادرة اقولكم عدى منى وكان ها يعمل مصيبة تانيه مع النقل والميكروباصات اللى قدامى وطبعا السواق اللى جمبى كان شايف اللى بيحصل معايا لقيته اعتذرلى وشاورالى معلش متزعليش وزنقوا عليه وضايقوا ولكنى دعيته عليه انه ربنا يجزيه بفعله ويجعل اذاه لنفسه بس احب بس اقول ان سواقة الحريم مش زى ما بيقولوا انما الرعونه والغباء على الطريق والاستقوا هو سبب المصايب انا اكاد اكون ملتزمة تماما بكل قواعد المرور من ترك المسافات والاشارات والسرعه الا ان الهمجية وقلة الصبر اللى بلاقيها على الطريق بتخلينى احسن ان الرجالة بيستقوا فى كل شئ
El hamd lelah el mawkef 3ada3ala 5eer , ana shifa el regala albhom maiet fi el sewa2a , be3melo mawakef gononia. Momken te3mel hwadeth 3ahan el theka el ziada 3an el lezoom