قديم 07-12-2011, 04:45 PM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل انت من انصار البس يا معلم ؟

طبعا لازم اقول كل حاجة فى العربية بكل صراحة .. واحط نفسى مكان الراجل اللى بيشتريها منى ...

اصل العملية عمليه داين تدان .. يعنى انا يوم ما البس واحد عربيتى .. مسيرى هلبس انا عربية تانية .. حتى لو زيرو .. واظن احنا شايفين حتى الزيرو اليومين دول بيطلع فيه عيوب تجنن ...

الامانة مفيش احلى منها .. وكفايه بس وانا بحط راسى على المخده علشان انام اكون مبسوط ومرتاح نفسيا .....

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ