قديم 24-01-2012, 05:29 PM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هى proton Gen 2 ............ولا اه ه ه ه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hhhesham مشاهدة المشاركة

بصيت عليها النهارده عند ABAZA وكانت اوسع مما كنت متخيل بكتير مع العلم ان طولى 198 cm المهم العربيه حلوه وفيها اوبشن كتير وحلو بس فيها شوية عيوب شخصيا معجبتنيش هي واسعه جدااا فعلا
1-الفتيس و الهاند مش جلد مع انى كنت بشوفهم جلد فى كذا عربيه !!!!!

اللي كانت معانا مكانتش جلد بس شيك

2-السمعات الى وره مش فى الباب حطينهم وره فوق الشنطه كده .
عايز اقولك انه ساوند سيستم جاامد جدااا والسماعات الليفي الشنطه بتعمل شغل عالي اوي
3- مطلعش فيها مثبت سرعه زى ما كنت بسمع.
لا مفيهاش بس ممكن يتركب

4- الكراسى مش جلد
لا بس مريحه جداا وسبووور وشيك اوي

5- الاستبن مش جنط سبور اسود عادى
عملنا حوار في التامين وجبلنا جنط اصلي من نفس النوع ^^
طبعا ده فى الاتوماتيك يعنى اعلى حاجه بس مقابل السعر الى لما سمعتو استغربت جدا جداجدا جدا مش وحشه خاااااالص بل روعهههههههههه السعر كان 92,000
بس تخيلو
سعر روعه طبعا لعربيه زي دي زي مقولتلك والمانوال كنا جايبنها ب84 بس الكلام ده 2009
بس ياريت تنزل تلف لفه كده في صلاح الدين والفراهده والحرفيين علي قطع الغيار وتشوف الاسعار وتتاكد بنفسك انها موجوده

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي