قديم 30-05-2015, 04:19 PM
doda2007 doda2007 غير متواجد حالياً

doda2007 is a jewel in the roughdoda2007 is a jewel in the roughdoda2007 is a jewel in the rough
افتراضي رد: تحذير ( من زيوت زادو Xado ) لوجه الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zing0 مشاهدة المشاركة

طيب أنا بأحاول قدر الإمكان أتابع موضوع الزيوت المغشوشة و إزاى نبعد عنها
فعلاً فيه زيوت كتير مغشوشة, شحنات زيوت متهربه من يناير 2011 و حتى الآن و بتتضرب بأسماء غريبة و يقولك توكيل و شركة عملاقه و زيوت ألمانى و تشيكى و خليجى و كلام فارغ
أنا لو عاوز أنزل أشترى زيت و أكون متأكد إنه مضمون, يبقى أجيبه من مصدرة, طيب فين مصدرة؟ النت !!!! مفيش و لا بنزينه واحده لزادو و لا ولف و لا وولفر و لا .... مين الوكيل فى مصر ككيان موجود له عنوان و ممكن مقاضاته لو قصر..... مفيش.
هيقولك مكتب الوكيل فى القاهرة و التانى فى الإسكندريه, و يطلع شقه مفروشة بالإيجار. مش شركه يعنى.
و موقع عالنت, ممكن أعملك مليون موقع .... كلام غير مقنع كله.
شل بتتضرب, موبيل بتتضرب, كالتكس بتتضرب..... كله مغشوش, بس ده ميمنعش إنك لما تجيب جركن زيت من بنزينه شل يكون مش مضروب (بأقول بنزينه شل مش واحد فاتح بنزينه عليها توكيل شل) دى الحاجه الوحيده المضمونه.
و تعرف عناوين بنزينات شل مثلاً من موقع وزارة البترول
أى حاجه غير كده ..... حمادة بالجنزبيل و حظك مع ضمير التاجر.
مش بأتكلم عن زادو أو موبيل أو ولف أو شل أو حتى زيت التموين.... أنا بأتكلم إزاى تحاول تتحرى إن الزيت- أى زيت- ميكونش مضروب قدر الإمكان.
دى قناعتى الشخصية التى لا تقبل النقاش, و دون المساس بحقوق الغير من إثبات أو عدم إثبات صدقه.
كلامك من ذهب يا استاذ zing ربنا يعلم انا بتابعك من سنتين وبستفاد منك جدا وللاسف ياريتني شوفت كلامك عن الزيت قبل ما اجرب انا لسه عامل العضويه جديد بس بتابع الموقع من سنتين ، كمان اتهاجمت يا ريس وقالولك بتتقاسم مع شركة تاني وكلام تجريح بدل الرد الوافي او الاعتذار لو كان خطأ ، وناس تقولك اصل المشكلة مش في الزيت لاء المشكلة فى فلتر الزيت انت شكلك حطيت فلتر زيت مضروب ( مع انى مغيير الفلتر مرتين ) .. بعدها قالولك لاء اصل المشكلة في اللى حط لك الزيت ، وبعدها اصل المشكلة فيك انت اكيد شغال مع شركة تاني .
يعنى مبقاش نصب وغش تجاري وبس لاء وهجوم وكلام سخيف ( فلتر ومش فلتر )
ده اول ما غيرت الزيت علطول علطول بدون مبالغه وحطيت شيل 1000 لتنظيف الماتور لمبة الزيت طفت خالص ومنورتش تانى
يبقي كدا العيب فيا وفي العربيه مش في الزيت اللى كان مبعوت ليا بتاريخ 2012
ومبعوت لصديق انتاج 2010 من 3 ايام
وصل صديقي انتاج 2010 كل الناس نصحته بعدم وضعه وانا اولهم ، وخسر فلوسة ومعرفش يرجع اى حاجه منها لانه اشتري عن طريق النت
شكرا جدا لدعمك وفعلا عندك حق بس انا فهمت متأخر